Bioklimatické pergoly se hlásí o pozornost

Světovým trendem, který k nám přišel z USA je venkovní posezení u rodinných domů. Pro většinu z nás je to příjemná aktivita, při které můžete grilovat, povídat si s přáteli nebo pouze relaxovat. Je jaro a blíží se prosluněné letní dny, kdy bude slunce pálit od rána až do večera a teplota bude atakovat teplotu klidně 35 stupňů. Jedná se o ideální období, kdy využít právě zahradní posezení, lidově nazváno pergolu, která nás chrání před přímým sluncem nebo prudkou letní bouřkou.

Pokračovat ve čtení

VytisknoutE-mail

Tisíciletá moudrost z Číny - tradiční čínská medicína

Tento blog je o cestování, ale dnešní článek je trochu jiný. Při svých cestách jsem měl možnost poznat rozličné kultury a styly života lidí a také různé triky, jak léčit choroby a těšit se dobrému zdraví.
 
jin jang
 
Nejvíc mě ale zaujala a později mi i pomohla tradiční čínská medicína. A není divu - vždyť receptury čínské medicíny vychází ze zkušeností a lidové moudrosti, které jsou staré několik tisíc let. 
 

Pokračovat ve čtení

VytisknoutE-mail

Prosluněná dovolená s lupénkou? Ano!

S cestováním se v mnoha případech pojí také pobyt na slunci, ať už při procházkách po městě či jen při odpočinku na pláži. Jak je to se slunečnými dny v případě, že trpíte kožním onemocněním jako je například lupénka? Je tehdy opalování v pořádku nebo naopak mnohem více škodí?  

Pokračovat ve čtení

VytisknoutE-mail

Víte, kdo je WINDOW SHOPPER?

Znáte pojem “window shopping”? Proslavila ho písnička od 50 Centa Window Shopper, která je o tom, že někteří lidé prostě nemají na to koupit si drahé věci a tak si je alespoň chodí prohlížet ve výlohách. To je tzv. výlohové nakupování.

Divili byste se, ale výlohy mají na naše nákupní chování velký vliv. Pokud nás výloha zaujme, jsme naklonění k tomu jít se podívat dovnitř a pak možná i něco koupit.

Světelná reklama do výlohy má zase význam u jiných typů prodejen. Hraje zde totiž roli upoutávače, aby jste věděli, že prodejna je zde, až budete něco potřebovat a hledat ji. Využívají to například různé pobočky, kde si vyzvedáváte zboží objednané přes e-shop.

VytisknoutE-mail

Jak zazářit reklamou?

No, to je přeci jednoduché – zvolte světelnou reklamu!

Světelná reklama nabízí jednu hlavní výhodu – a to sice světlo, záři, neonový efekt nebo jak tomu říkáte u vás doma. Zářící objekty mají moc přitahovat lidskou pozornost. Lidé jsou fascinováni září už od pradávna. V dobách kdy neexistovali monitory, televize ani tablety, lidé pozorovali po večerech hvězdy a zapadající slunce. V současnosti se zářících objektů nabízí více, ale fakt, že lidi záře fascinuje, se nezměnil.

Na tuto známou skutečnost byste neměli nikdy zapomenout a měli byste ji využít ve svůj prospěch. Jak? No přece při propagaci vaší firmy! Klikněte na heslo “světelná reklama Brno” a najdete to pravé ořechové.

VytisknoutE-mail